Projekt

Teema: koduklassisüsteem (Kas koduklassisüsteem on parem?)


Eesmärk: saada teada, kas ja miks meeldib õpilastele koduklassisüsteem ning vajadusel jätkata seda ka tulevikus.


Projekti läbiviijad: Angela Brunfeldt


Tööplaan ja ajakava:

  1. Ettevalmistused- teema valik, eesmärgi püstitus, vahendite valik, valimi määramine- 2.11.2016
  2. Küsimustiku koostamine ja vormi kujundamine- 16.11.2016
  3. Küsitluse läbiviimine elektrooniliste vahenditega- 26.11.2016
  4. Tulemuste analüüs- 2.12.2016
  5. Kokkuvõte ja järeldused- 9.12.2016



Vahendid:(Google Forms, ajaveeb, sotsiaalmeedia, e-post)


Valim(küsitluses osalejad): 5-9 klassi õpilased


Osale kindlasti ka küsitluses! ➞KÜSITLUS




KOKKUVÕTE KÜSITLUSEST

Küsitlusele vastas 87 põhikoolis õppivat õpilast. Vastajad olid enamjaolt naissoost, kuid siiski oli ka meessoost õpilasi palju.


1. Vastanute sugu:
Enamus vastanutest olid naissoost.



2. Kõik küsitluses osalejad olid õpilased:




3. Millises Pärnu linna koolis käid?
Enamus vastanutest olid kas Pärnu Vanalinna Põhikoolist, või Pärnu Sütevaka Humanitaargümnaasiumist.





4. Milline süsteem kehtib sinu klassis?
Enamjaol küsitluses osalenutel kehtib koduklassisüsteem.





5. Kuidas Sulle meeldiks/meeldib koduklassisüsteem?
Enamusele õpilastest meeldib koduklassisüsteem, kui on ka erapooletuid.



6. Mis Sulle koduklassisüsteemi juures ei meeldi/meeldiks?
Küsitluses osalejate arvates on koduklassisüsteemi probleemiks nii umbne õhk kui ka liigne müra.




7. Mis sulle koduklassisüsteemi juures meeldib/meeldiks?
Õpilaste arvates on koduklassisüsteemi suureks eeliseks see, et klasside vahelt on vähem liikumist, ka koolikott on tänu sellisele süsteemile kergem.




7. Mis võiks sellise süsteemi juures olla teisiti?
Õpilaste arvates on probleemiks klassi koristamine.



8. Kas soovid midagi lisada?
Mõned vastanud lisasid, et nad on koduklassisüsteemiga väga rahul, kuid enamus vastanutest ei soovinud midagi lisada.


Kokkuvõte: 
  Küsitlusele vastas 87 õpilast 5.-9. klassist- seega on küsitluse tulemused piisavad, et teha järeldusi põhikooli õpilaste arvamusest. Enamusele õpilastest meeldib koduklassisüsteem, kuid palju on ka erapooletuid. Kui aga ei ole võimalik osaleda koduklassisüsteemis, on õpilaste arvates suureks probleemiks klasside vahel liikumine, mis võib olla tingitud suurest mürast ning märatsevatest lastest. Koduklassi halvaks küljeks on kindlasti ka umbne õhk. Süsteemi eeliseks on ka kergem koolikott ning kodune tunne.
  Paljud õpilased on rahul koduklassisüsteemiga ning enamusel ei ole selle vastu suurt midagi, pigem on tänu sellele eeliseid.


Ettepanekud:

  1. Õpetajatele ja muudele koolitöötajatele tutvustada uuringu tulemusi ning otsustada, kas koduklassisüsteem on nende koolile vajalik ning vajadusel see kasutusele võtta.
  2. Klassiruume vahetundides tuulutada.

5 kommentaari:

Väino ütles ...

Teema ja kava on lootustandvad. Tubli!

Väino ütles ...

Ajakava järgi peaks 16.11. olema valmis küsitlus, praegu seda pole.

Väino ütles ...

Küsitlust endiselt ei leia.

Väino ütles ...

Analüüs peaks olema arusaadav, ainult diagrammidest ei piisa, pealegi ei ole diagrammi telgedel olevad hinnangud loetavad. Puudu kokkuvõte ja ettepanekud.

Väino ütles ...

Väga hea tulemus.
Hetkel on diagrammipildid ajaveebi jaoks liiga suured.